Kedidili's Blog

Çikolatalı Kedidili Pastası

Posted on: Ekim 25, 2009

ta taamm  Malzemeler:

3 yumurta

4 su bardağı süt

3,5 kahve fincanı un

2 su bardağı şeker

2 paket vanilya

5 çorba kaşığı kakao

350 gr. kedidili bisküvi

hindistan cevizi veya çikolata rendesi

 Hazırlanışı: 

Tencereye unu, şekeri, kakaoyu, sütü alıp ağır ateşte ve sürekli karıştırarak üzeri göz göz olana dek pişirelim. Kremayı ateşten alıp vanilyaları ekleyelim. Mikserle yarım dk. çırpalım ve soğutalım. Kremanın içine yumurtaları tek tek ve çırpmaya devam ederek ekleyelim. Köşeli bir kalıba kedidili bisküvileri bir sıra halinde dizelim. Kremanın yarısını bisküvilerin üzerine yayalım.Üzerine tekrar bir sıra kedidili bisküvi dizelim. Üzerinede kalan kremayı yayalım. Kremanın üzerine hindistan cevizi veya çikolata rendesi serpelim. Pastayı buzdolabında birkaç saat beklettikten sonra dilimleyerek servis yapalım.

 

4 Yanıt to "Çikolatalı Kedidili Pastası"

Kedidili takipçilerine merhaba,
Size çikolatalı kedidili pasta tarifini verirken bisküvilerin ıslatmadan yapıldığını yazmıştım. Ama ben dayanamadım çok az da olsa sütle ıslattım ve gayette iyi oldu. Artık siz nasıl arzu ederseniz öyle uygulayın.
+
Hafif tatlı pastalardan hoşlananlar için süper tarif.

kedilini nerden buldun yaw ben bulamadım 😦

Kedidili bisküviyi BİM’ den buldum.

ya biz bu tarifi denedik, hem yapımı kolay hemide süfer lezzetli oldu.

üstelik üzerine dökülen çikolatası hazır yapım sosları aratmıyor.yemede yanında yat pastası olsun bunun adı!

ellerinize sağlık .böyle bi tarifi paylaştığınız için teşekkürler:)

Bir Cevap Yazın

